علی الفبای مردانگی
یونس محمدی

دو شنبه 29 تير 1393
ن : یونس محمدی

علی الفبای مردانگی

دورود

امیدوارم عباداتتون مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه.

در این شب بی نظیر قدر ما رو هم دعا کنید.

امشب می خواستم کار جدیدی رو قرار بدم که به نظر خودم می تونه نشان از پیشرفت کار من باشه.

(که البته دوست آینه دوست است و نظر واقعی رو باید خوانندگان آن بدهند)

ولی مگر میشه شب شهادت مولا علی باشه و ازین بزرگ مرد یادی نکرد.

هیچ ترانه و شعری نمی تونه  بزرگی علی رو توصیف کنه

به قول شهریار:

**نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحيرم چه نامم شه ملک لافتي را**

گرچه این اعتقاد رو دارم ولی شاید یک روز برای مولا دست به قلم شدم چون به معجزه ی قلم اعتقاد دارم.



نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت0:55---30 تير 1393
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار
نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای ، برای آن هنگام که
فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . .
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


mamali
ساعت0:18---30 تير 1393
وب خوبی داری به ماهم سر بزن
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: